Μαρτίου 27, 2008

Άντρας έμεινε έγκυος στις ΗΠΑ (!)

Άντρας έμεινε... έγκυος στις ΗΠΑΣτις μέρες μας βλέπουμε τα όρια μεταξύ αντρών και γυναικών να γίνονται πιο δυσδιάκριτα. Κάτι οι γάμοι ομοφυλοφίλων, κάτι οι metrosexual τύποι, τα δύο φύλα έρχονται πιο κοντά. Αλλά αυτό που συνέβη στις ΗΠΑ δεν έχει προηγούμενο, μιλάμε για την πλήρη κατάργηση των ορίων μεταξύ αντρών και γυναικών.

Πρόκειται για την αληθινή ιστορία του Beatie, ο οποίος κάποτε ήταν γυναίκα, είναι παντρεμένος με την Nancy και βρίσκεται στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης του. Είναι ο πρώτος άνδρας στην Ιστορία που θα... γεννήσει! Πώς όμως κατάφερε να μείνει έγκυος;

H ιστορία δημοσιεύθηκε στο τελευταίο τεύχος του αμερικανικού περιοδικού The Advocate - που απευθύνεται κυρίως σε αναγνώστες ομοφυλόφιλους, λεσβίες και τρανσέξουαλ – όπου, ο Beatie περιγράφει πώς βιώνει την κατάστασή του.

Πριν χρόνια, ο Beatie θέλησε να αλλάξει φύλο με μια ορμονολογική θεραπεία μέσω ενέσεων τεστοστερόνης. Κράτησε, ωστόσο, τα γυναικεία γεννητικά του όργανα και πριν κάποιους μήνες αποφάσισε να μείνει έγκυος, διότι θέλησε «να διατηρήσει το δικαίωμά του στην τεκνοποίηση», όπως επεξηγεί ο ίδιος. Η επί 10ετίας σύντροφός του Nancy δεν μπορεί να κάνει παιδιά, εξαιτίας ενός σοβαρού προβλήματος υγείας. Ο κλήρος, λοιπόν, έπεσε στον Beatie.

Για το ζευγάρι ήταν μια εύκολη απόφαση, για τους συγγενείς όμως όχι. «Είμαι τρανσέξουαλ, νομικά άνδρας και παντρεμένος με την Nancy. Όταν αποφασίσαμε να κάνουμε ένα παιδί, οι συγγενείς μας σοκαρίστηκαν, ενώ πολλοί γιατροί προσπάθησαν να μας αποτρέψουν. Φίλοι και συγγενείς δεν μας υποστήριξαν, oι γιατροί αρνήθηκαν να με αποκαλούν με το ανδρικό όνομά μου και να αναγνωρίσουν την Nancy ως νόμιμη σύζυγό μου» αναφέρει ο ίδιος.

Σύμφωνα με τον Beatie, «η επιθυμία να γεννήσεις δεν είναι ένα γυναικείο δικαίωμα, αλλά ένα δικαίωμα του Ανθρώπου». Ο ίδιος, λοιπόν, έμεινε έγκυος χρησιμοποιώντας σπέρμα από μια τράπεζα σπέρματος. «Η εγκυμοσύνη είναι μια απίστευτη αίσθηση. Η κοιλιά μου φουσκώνει μέρα με τη μέρα ολοένα και περισσότερο, εγώ αισθάνομαι άνδρας και όταν θα γεννηθεί η κόρη μου, εγώ θα είμαι ο πατέρας και η Nancy η μητέρα της» πρόσθεσε. Το ευτυχές γεγονός θα λάβει χώρα τον ερχόμενο Ιούλιο.

"Ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε" όπως λέει μια παροιμία...

Περισσότερα Naked News:


Διαδώστε το: Share on Facebook Add to Del.icio.us DiggIt! Add to Technorati Add to Google Bookmarks Buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βάλε το Greek Gossip widget στο blog σου


@ ads.freestuff.gr Δωρεάν Διαφήμιση


AdBanner Exchange



Ads.PcBoX.Gr Banner Exchange