Απριλίου 14, 2008

Πανταζόπουλος: "Ένιωσα πολλά χέρια στον κώλο μου"

Ηλίας Πανταζόπουλος Show So Sexy Ψινάκης ΚάρτσωναΚαι εκεί που δεν τον ήξερε κανείς, πολύ "μάτσο" μας βγήκε ο Ηλίας Πανταζόπουλος, κριτής στο αμφιλεγόμενο "Show... Sexy" του ALPHA, που τελειώνει σήμερα.

Για να καταλάβετε τι εννοούμε, μαζέψαμε μερικές δηλώσεις του Πανταζόπουλου από πρόσφατη συνέντευξη του στο ΟΚ και σας τις παρουσιάζουμε:

- «Είμαι μοναχικός από επιλογή, δεν έχω ποτέ κάτσει για καφέ με κάποιον, δεν έχω παρέα. Δεν ήμουν ποτέ μέλος παρέας, και ταξίδια κάνω μόνος, και σινεμά πάω μόνος. Ακόμα κι όταν είμαι με μια γυναίκα σε ένα σπίτι, δεν αντέχω πάνω από τρεις τέσσερις ώρες συνεχώς μαζί της. Φεύγω και πάω στο στούντιο, γιατί θέλω το χώρο μου».

- «Είμαι εδώ για να κερδίζω: ευχαρίστηση, λεφτά, επιτυχία, επικοινωνία, καύλα, γέλιο, λάμψη, και μπορώ να κάνω παρέα και με βαρετούς ανθρώπους αν μου τα προσφέρουν. Φροντίζω όμως να είμαι χρήσιμος και αρεστός, να κερδίσουν οι άλλοι από μένα, γιατί δίνω κιόλας απλόχερα και περισσότερα, αρκεί να μη μου το ζητήσουν. Είμαι άνθρωπος που θέλει να αρέσει στους άλλους, όχι απαραίτητα το πρόσωπο ή το σώμα μου, αλλά αυτό που είμαι».

- «Για τρία χρόνια, όταν ανέβαινα τα σκαλιά του σχολείου, αισθανόμουν χέρια στον κώλο μου κι έβρισκα ραβασάκια στο θρανίο. Εκεί, όπου θεωρούμουν ο ωραίος του σχολείου, διαπαιδαγωγήθηκα σεξουαλικά και μου την πέφτανε μεγαλύτερες. Λόγω αυτού, δεν ήμουν ποτέ κυνηγός. Είχα να διαλέξω, και απλώς διάλεγα».

- «Kατευθύνομαι από το πάθος, και όταν αυτό τελειώνει, φεύγω. Αλλά τις γυναίκες τις σέβομαι απεριόριστα, γι' αυτό δε θέλω να μιλάω για τις κατακτήσεις μου. Ποτέ δεν ήθελα να τις πληγώνω και έχω μείνει φίλος με τις περισσότερες. Εξάλλου, είμαι οπαδός του σεξ μεταξύ φίλων. Μάτσο είμαι μόνο στις εξηγήσεις μου».

- «Έχω το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα, μένω στο σπίτι που μου αρέσει κι έχω να κοιτάξω τιμή εδώ και πέντε χρόνια. Μιλάω με ανθρώπους που θεωρούνται σημαντικοί και με τις γυναίκες τα πάω καλύτερα από ποτέ. Τρέμω μην μπει κάτι στη ζωή μου και την αλλάξει. Δε θέλω περισσότερα, αλλά σκοτώνω για τα λιγότερα».

Πάντως, ο Πανταζόπουλος δεν μπορεί να εντάξει το "Show sexy" στις... επιτυχίες του, καθώς το παιχνίδι κόπηκε από τον ALPHA και ρίχνει αυλαία σήμερα άρον-άρον...

Περισσότερα Naked News:


Διαδώστε το: Share on Facebook Add to Del.icio.us DiggIt! Add to Technorati Add to Google Bookmarks Buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βάλε το Greek Gossip widget στο blog σου


@ ads.freestuff.gr Δωρεάν Διαφήμιση


AdBanner Exchange



Ads.PcBoX.Gr Banner Exchange