Απριλίου 22, 2008

Μαριέττα Γιαννάκου: "Αγωνίστηκα για το παιδί μου"

Με δάκρυα στα μάτια, μετά την μάχη που έδωσε για τη ζωή της, η Μαριέττα Γιαννάκου παραχώρησε την πρώτη της συνέντευξη στην Μαρία Χούκλη. Σημείωσε ότι για εκείνη πρόκειται για μια νέα αρχή, είναι πάντα παρούσα στην πολιτική, ενώ ευχαριστεί τους γιατρούς και τον κόσμο που την στήριξε.

Η Μαριέττα δήλωσε οτι είναι πλέον καλά και πως το πρόβλημα μετά τον ακρωτηριασμό στο πόδι της μπορεί να αποκατασταθεί άμεσα με τεχνολογικά μέσα.

Τι είπε η Μαριέττα για την περιπέτεια της, το παιδί της και τα μελλοντικά πολιτικά της σχέδια;

«Βρήκα τη δύναμη για το παιδί μου. Ευχαριστώ τον κόσμο που με στήριξε. Ευχαριστώ τους γιατρούς που συμμετείχαν με επιστημονική αξιοπιστία, το νοσηλευτικό προσωπικό και τη διοίκηση που τα έδωσαν όλα» τόνισε η πρώην υπουργός Παιδείας για να προσθέσει με νόημα και εμφανή συγκίνηση: «Πήγα και γύρισα».

Επεσήμανε ότι εξ αρχής γνώριζε τι θα συμβεί, απ’ όταν υπέστη το πρώτο της κάταγμα. «Το έβλεπα να έρχεται και είχα πει στους γιατρούς ότι πρέπει να προχωρήσουμε, διότι σημασία είχε η επιβίωση» υπογράμμισε η Μ. Γιαννάκου.

Και πρόσθεσε: «Αυτή τη στιγμή κάνω κινησιοθεραπεία και φυσικοθεραπεία. Πάει καλά αυτή η υπόθεση, έως ότου μπει το τεχνικό μέλος, που με τα συστήματα που υπάρχουν θα είναι όλα σωστά. Η θέληση και η διάθεση υπάρχει, οφείλω να ζήσω και να μεγαλώσω το παιδί μου όπως πρέπει».

«Είμαι παρούσα στην πολιτική»

Παρούσα δήλωσε, επίσης, η κ. Γιαννάκου και στην πολιτική: «Είμαι πολιτικό πρόσωπο και θα επιστρέψω» είπε και συμπλήρωσε ότι δεν έχει κάνει καμία συζήτηση με τον πρωθυπουργό για κάποια θέση.

«Θέλω να σκέφτομαι τι θα κάνω, είναι μία νέα αρχή. Στην πολιτική είχα απογοητεύσεις, είχα και μεγάλη ικανοποίηση» τόνισε ερωτηθείσα για το τι σκοπεύει να κάνει όταν λάβει εξιτήριο από το νοσοκομείο. Πληροφορίες πάντως αναφέρουν οτι είναι πιθανό να δούμε την Μαριέττα στην ευρωβουλή.

Κληθείσα να σχολιάσει το γεγονός ότι πριν από το ατύχημα είχε παραμελήσει τον εαυτό της είπε: «Είχα βάλει σε πρώτη προτεραιότητα την αποστολή και δεν πρόσεχα τον εαυτό μου. Ήθελα να κάνω πράγματα που θα είναι χρήσιμα στο μέλλον. Είμαι πάντα στην πολιτική, ενεργό στέλεχος. Όχι για να λέω αυτά που χειροκροτούνται, αλλά την αλήθεια».

Στη συνέχεια παραδέχθηκε ότι πολλές φορές υπερέβαλε στην προσπάθεια της να προσφέρει όσα περισσότερα μπορούσε. Και σημείωσε με δάκρυα ότι «από αυτή την περιπέτεια κατάλαβα πόσο με αγαπούσαν οι συγγενείς και οι φίλοι μου».

Σε ερώτημα για το αν παρακολουθεί τις τρέχουσες εξελίξεις τόνισε ότι «στην Ελλάδα όταν έρχεται το “πικρό ποτήριον” των μεταρρυθμίσεων, δεν θέλουμε να το κάνουμε. Έχω διαπιστώσει ότι ορισμένα πράγματα πρέπει να γίνονται γρήγορα και αμέσως και παρά τις αντιδράσεις».

Για να καταλήξει λέγοντας: «Σε σχέση με την επικοινωνία και την δουλειά, εγώ θα διάλεγα τη δουλειά».

Περισσότερα Naked News:


Διαδώστε το: Share on Facebook Add to Del.icio.us DiggIt! Add to Technorati Add to Google Bookmarks Buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βάλε το Greek Gossip widget στο blog σου


@ ads.freestuff.gr Δωρεάν Διαφήμιση


AdBanner Exchange



Ads.PcBoX.Gr Banner Exchange