Απριλίου 06, 2008

Η Τζένιφερ Άνιστον έρχεται στην Ελλάδα

Η Τζένιφερ Άνιστον έρχεται στην Ελλάδα Jennifer Aniston Anastassakis GreeceΗ πληροφορία δεν έχει φτάσει στα ελληνικά media. Εμείς την ξετρυπώσαμε από ένα από τα μεγαλύτερα celebrity blogs της Αμερικής και σας δίνουμε την είδηση.

Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες γνωστού blog, η Jennifer Aniston σχεδιάζει να "ξαναβρεί τις ελληνικές της ρίζες" με ένα ταξίδι στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι. Η πρώην σταρ από τα Φιλαράκια γεννήθηκε στην Καλιφόρνια, αλλά ο πατέρας της κατάγεται από την Κρήτη και το πραγματικό της όνομα είναι "Αναστασσάκης".

Τι δήλώνει η Τζένιφερ για την Ελλάδα και πώς είναι τα ελληνικά της;

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Άνιστον μαθαίνει ελληνικά για να είναι έτοιμη για το ταξίδι της στην Ελλάδα. Δηλώνει περήφανη για τις ελληνικές της ρίζες καθώς η καταγωγή της την κρατά "προσγειωμένη παρά την φήμη της". Η Τζένιφερ δηλώνει: "Η οικογένεια μου, και οι Έλληνες γενικά, είναι ζεστοί άνθρωποι. Έχω φίλους από την παιδική μου ηλικία με τους οποίους είμαι ακόμα σε επαφή. Και αυτό μου θυμίζει πάντα την ελληνική μου καταγωγή."

Τζένιφερ, εμείς τώρα τι να σου πούμε; Όταν σε καλέσαμε να παρουσιάσεις την Eurovision μαζί με τον Σάκη Ρουβά, εσύ μας κοίταξες σηκώνοντας το φρύδι και είπες... "Euro...WHAT?" Τώρα δηλώνεις περήφανη Ελληνίδα. Αλλά, άντε, επειδή είμαστε καλοί άνθρωποι, καλώς να μας έρθεις! Μόνο πες μας πότε για να ετοιμάσουμε τις κάμερες και να ακονίσουμε τις πέννες μας...

Περισσότερα Naked News:


Διαδώστε το: Share on Facebook Add to Del.icio.us DiggIt! Add to Technorati Add to Google Bookmarks Buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βάλε το Greek Gossip widget στο blog σου


@ ads.freestuff.gr Δωρεάν Διαφήμιση


AdBanner Exchange



Ads.PcBoX.Gr Banner Exchange