Φεβρουαρίου 25, 2008

Καψαμπέλης για PRESS-GR "Είμαι blogger, όχι κακοποιός"

Andreas Kapsabelis Kapsampelis Αντρέας Ανδρέας Καψαμπάλης Ανδρεας Καψαμπελης PRESS-GR Press-gr NakedNews-GRΟ blogger του PRESS-GR, Ανδρέας Καψαμπέλης, που συνελήφθη με την συνδρομή αμερικανικών δικαστικών αρχών για εκβιασμό, λύνει τη σιωπή του για τις κατηγορίες που τον βαρύνουν.

Διαψεύδει τις κατηγορίες, καταγγέλει απειλές εις βάρος της οικογένειας του, αλλά κάνει και αυτοκριτική. Εμείς είμαστε μαζί του μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου.

Διαβάστε τι λέει ο κ. Καψαμπέλης στο blog του:

"Eίμαι blogger, όχι κακοποιός. Πιστεύω στην εναλλακτική ενημέρωση, χωρίς εξαρτήσεις, την οποία κάποιοι θέλουν να φιμώσουν. Και δεν έχω καμμιά σχέση με κανενός είδους ιστορίες εκβιασμών, με οποιαδήποτε άλλα εγκληματικά γεγονότα ή με κακοποιά στοιχεία. Η αλήθεια θα φανεί. Κοντός ψαλμός αλληλλούια...

Η ζωή μου είναι ανοικτό βιβλίο, όπως και η δουλειά μου. Οσοι με ξέρουν, γελάνε με αυτά που ακούνε. Κι όσοι δεν με ξέρουν, μπορούν να έρθουν να δουν πού και πώς ζώ, τι αυτοκίνητο έχω και ποια περιουσία έχω - που δεν έχω. Οπως δεν έχω και off shore εταιρείες.

Λυπάμαι μονάχα που ένα θέμα που θα μπορούσε να λυθεί με μια απλή επίσκεψη, πήρε τον χαρακτήρα επιδρομής, προπηλακισμών και απειλών με κατάχρηση εξουσίας σε βάρος της οικογένειάς μου. Και τελικά αποδείχθηκε κούφια, όπως δείχνουν επίσημα έγγραφα. Κανένα "υλικό" δήθεν εκβιασμών σε βάρος πολιτικών προσώπων, επιχειρηματιών κλπ δεν κατασχέθηκε όπως κάποιοι έγραψαν. Φαίνεται ότι κρίνουν εξ ιδίων... Τέτοιες επιδρομές να κοιτάξουν να κάνουν αλλού οι Αρχές.

Πιστεύω ότι είναι σε εξέλιξη μια προσπάθεια εκφοβισμού της εναλλακτικής ενημέρωσης η οποία τρομάζει τις εξουσίες. Ας ηρεμήσουν και ας συμβιβαστούν με τη νέα πραγματικότητα. Παρά τα λάθη και τις υπερβολές, ακόμα και την ασυδοσία της, η ενναλακτική ενημέρωση έχει γίνει συστατικό της δημοκρατικής διαδικασίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να μπουν κανόνες και πλαίσια λειτουργίας, τα οποία η πολιτεία αρνείται ακόμη και να θέσει σε σοβαρή συζήτηση. Μένει λοιπόν η "αυτορρύθμιση". Και σε αυτό το πλαίσιο, οφείλουμε να ζητούμε συγγνώμη όλοι μας όταν αδικούμε κάποιον ή μεταφέρουμε κάτι λανθασμένο. Δεν διστάζω να το κάνω στο βαθμό που μου αναλογεί."

Ολόκληρο το post εδώ.

Περισσότερα Naked News:


Διαδώστε το: Share on Facebook Add to Del.icio.us DiggIt! Add to Technorati Add to Google Bookmarks Buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βάλε το Greek Gossip widget στο blog σου


@ ads.freestuff.gr Δωρεάν Διαφήμιση


AdBanner Exchange



Ads.PcBoX.Gr Banner Exchange