Φεβρουαρίου 29, 2008

Ο Αλέξης, η Αλέκα κι ο Αλέκος...

Εμείς σου το 'χαμε ξαναπεί, Γιώργο μου Παπανδρέου μου: ου μπλέξεις με τις λέξεις. Γιατί τελικά δεν ξέρεις ποιος σ' αγαπά και ποιος σ' απατά. Καλά έκανες, λοιπόν, και πήγες σε μια αστροτερατολόγα καφετζού, που σου είπε προφητικά:

«Μην μπλέξεις με κάποιον που λέγεται Αλέξης».

Για μια στιγμή, Γιώργο μου, ζεϊμπεκλή μου και καραμπουζουκλή μου, νόμισες πως σου μιλάει για τον Αλέξη Κούγια. Όχι. Η μάγισσα εννοούσε άλλον Αλέξη, που έχει άλλα χούγια: τον Αλέξη Τσίπρα, του Συνασπισμού. Τον είχες βάλει στο μάτι, Γιώργο μου, αυτόν τον Αλέξη, για να τον πάρεις μαζί σου στο ΠΑΣΟΚ-διαπασόκ και να το κάνεις πάλι μεγάλο κόμμα, από απόκομμα.

Φρούδες ελπίδες. Φλούδες παρτίδες.

Τώρα που ο Αλέξης Τσίπρας έγινε από τον Αλ-Αλ τον Αλέκο Αλαβάνο πρόεδρος στο Συνασπισμό και ανέβασε τα ποσοστά του θριαμβευτικά σου είπε «όχι» και σου ξερίζωσε την καρδιά σύρριζα. Η μοίρα σου το 'χει όλοι να σου λένε «όχι».

Όλοι το χουν πάρει χαμπάρι: τώρα είναι δεν είναι της μόδας οι Κώστηδες, ούτε οι Γιώργηδες. Τώρα κυριαρχούν οι Αλέξανδροι, οι Αλέκοι, οι Αλέκες, οι Αλέξηδες. Κι επειδή ο Αλέξης Τσίπρας, νέος, ωραίος και γενναίος, έχει πάει το κόμμα του στο 14%, τον φοβάται ακόμα και η κόκκινη γυναίκα, η Αλέκα, που μένει ακίνητη στο 6%.

Τόσο, που βλέπει τον Αλέξη σαν εφιάλτη που θα της φάει ποσοστά και τον παρακαλά:

Αχ, Αλέξη, Αλέξη, μη μου φας κι αυτό το έξι.

Βασισμένο στο απολαυστικό κείμενο εδώ.

Περισσότερα Naked News:


Διαδώστε το: Share on Facebook Add to Del.icio.us DiggIt! Add to Technorati Add to Google Bookmarks Buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βάλε το Greek Gossip widget στο blog σου


@ ads.freestuff.gr Δωρεάν Διαφήμιση


AdBanner Exchange



Ads.PcBoX.Gr Banner Exchange